Harness

Harness nedir?

Koşum takımı demektir. Hani deridir,atlara giydirilir ya.

Peki bunun bizimle ve modayla alakası nedir diyeceksiniz:

Bu deri koşum takımı fikrinin, bazı modacılar tarafından modaya özellikle de kadın iç ve dış giyimine uyarlanması. İşte konumuz bu! Yani hipodroma falan gitmeyeceğiz!

Aslında çok sıra dışı, ve fetiş ürünü sayılabilecek bu ürünleri birkaç tasarımcı 2011’de ve sonrasında Herve Leger 2012 sonbahar-kış dizaynlarında kullanarak bizi alıştırdı.

ve modanın uç noktalarından birine de kanımız kaynadı. Ya da kanımız kaynamadı ise de gözümüz bu tasarımlara alıştığı için eskisi kadar yadırgamıyoruz.

Herve Leger deri harness yelek

Herve Leger Kürk detaylı deri harness yelek

Bu halleri pek cazip gelmedi değil mi?

İtici bile diyebiliriz.

Ama bu dizaynları bir de çeşitli giysilerle kombin edilmiş olarak görelim;

Herve Leger Sonbahar Kış 2012 defilesinden.

Koşum takımı deyince gözü korkan arkadaşlar biraz rahatlamıştır belki bu resimle.

Uçuk kaçık olacak bir fikir ya da ürün öyle güzel dengelenmiş ki.. ve tasarımcı farkını ortaya koymuş.

Tamamen iki farklı tarzda ürün bir araya getiriliyor ve ortaya güzel şeyler çıkıyor.

Bu tür dizaynlar ve kombinler ufkumuzu açıyor. Seviyoruz!

Max Azria Herve Leger’i bu stiliyle bir üst boyuta taşıdı bana göre.

Koşum takımlarının kırmızı halı elbisesi diye adlandırabileceğimiz bir elbisenin üzerine giyilme fikrini ben sevdim. Peki siz ne düşünüyorsunuz?

Max Azria bu dizaynları hakkında olumlu tepkiler almış olmalı ki 2013 ilkbahar koleksiyonunda da harness’ları kullanmaya devam etmiş. Hatta sadece Herve Leger’de değil, BCBGMAXAZRIA markasında da bu tarzı kullanmış.

Herve Leger by Max Azria

2013 ilkbahar yaz koleksiyonundan..

Fark ettiğiniz üzere ilkbahar koleksiyonunda harness’lar da açık renk deriler de kullanılmış, güzel de olmuş.

BCBGMAXAZRIA 2013 İlkbahar-Yaz

Birer örnek vererek Herve Leger ve Max Azria konusunu burada noktalamak istiyorum, çünkü Herve Leger’e de Max Azria’ya da daha sonra ayrı ayrı birer yazı ayırmak ve 2013 İlkbahar-Yaz koleksiyonlarını daha detaylı incelemek istiyorum.

Hermes’te defilesinde gectiğimiz sene harness ürünlerini sergiledi ama Hermes’in tarzı daha sertti;

Hermes 2o11

Ben bu tarzın daha yumuşatılmış halini tercih ediyorum. Herve Leger de gördüğümüz gibi. Ya da şimdi Jason Wu’da göreceğimiz gibi;

Jason Wu 2013 İlkbahar-Yaz koleksiyonu

Harika, değil mi?

Jason Wu 2013 İlkbahar-Yaz koleksiyonu..

Bence 2013 Jason Wu’nun yılı olmalı!

Zıtların birlikte olmasını seviyorum. Jason Wu bu koleksiyonunda zıtları öyle güzel birleştirmiş ki, kalbimi çaldı kerata. Dantel ve deri bir arada. Sevdim gitti!!

Sonra Jason Wu’ya da sonra ayrı bir yazı ayırayım da bütün koleksiyonu daha rahat görebilelim.

Hatırlayanınız varsa Lanvin’ın geçen yıl ki böcüklü kolye harness ‘ı da gayet başarılı bir çalışmaydı ama harness’ın o keskinliğini fazla ön plana çıkmıyordu.

Lanvin 2011 Harness kolye

Güzel değil mi?

Siz bir de bu ürünü şu halleriyle görün;

Blake Lively Lanvin’in bu harness kolyesini defiledeki haliyle kullanmayı tercih edenlerden.

Ve aynı dizayn Rihanna yorumuyla..

Rihanna bu!!İlla ki marjinal olacak işte.. Ama ona yakışıyor mu? -Kesinlikle!

2013’te Ann Demeulemeester’in de harness ile güçlendirilmiş tasarımlarını göreceğiz. Yaşasın!!

Bu arada bu tasarımcının soyadını yazana kadar canım çıkıyor.

Ann Demeulemeester 2013 İlkbahar-Yaz koleksiyonu

Mesela Ann Demeulemeester’in bu tasarımına kanım kaynamadı. Diğerlerini beğendiğim kadar çok beğenemedim. Tasarımcı hanım kızımız kusuruma bakmasın. Nüfusun çoğunluğuna hitap etmiyor. Rihanna ve Lady Gaga gibi isimler giyebilir ancak.

Bir de bu harness işinin en tepedekilerinden bazılarına bakalım diyorum.

Zaten işi deri harness ve benzer ürünler yani deri aksesuarlar olan ve bu tasarımlarıyla ün yapmış tasarımcılar;

Mesela;

Zana Bayne

Zana Bayne deri harness’lar

Üstteki resimde benim favorim sağ üst köşedeki deri omuz aksesuarları.

Böyle şeyleri kim kullanıyor Allah aşkına? diyenleriniz olabilir..

tabii ki Lady Gaga yine ilk sırada yerini alır.

Lady Gaga ve Zana Bayne harness

Lady Gaga Zana Bayne’in harness’larını sadece kendi giymekle kalmıyor klibinde ve de sahne performanslarında da bütün dansçılarına da giydiriyor.

Zana Bayne ürünlerini sadece Lady Gaga ve ekibine bile satsa yeter.

Zana Bayne‘in hem erkek hem de kadınlar için tasarım yapması da onu farklı kılıyor.Bir de tabii ki farklı renkler kullanıyor olması.

Kırmızı, sarı gibi renkler deri ürünlerin klasikleşmiş taba ve siyah renk kalıplarını yıkıyor. Hatta harness havasını da yumuşatıyor.

Basit bir tshirt’ün veya gömleğin birlikte kullanıldığı bir takıyla bambaşka bir havaya bürünmesini hep sevmişimdir. Aslında harness’ların yaptığı da bu.

Bazen yukarıdaki resimlerde görüldüğü gibi siyah düz bir atlet ile..

Ya da transparan bir gömlek ile..

Bazen de ipek şifon bir elbiseyle.

Harness’lar de kombin edildiği tarzı farklılaştırmayı başarıyor.

Hatta ayakkabılar da bile aynı şey geçerli;

Şimdi birçoğunuz “bu nedir ya?” diyebilirsiniz. Ya da resimdekinin anahtarlık ya da belki bir bileklik olduğunu düşünebilirsiniz.

Ama bu ürüne bir de bu haliyle bir bakın;

Zana Bayne‘in ayakkabılarda kullanılmak üzere dizayn edilmiş harness kanat kayışları..

Çok başarılı değil mi?

Şimdi aynı ayakkabıyı başka bir Zana Bayne kayışıyla görelim;

Zana Bayne’in diğer harness tasarımları birçoğumuza hitap etmese bile eminim bu ayakkabı kayışları bir şekilde kalbiniz çalmıştır.

Herhangi bir ayakkabınıza, botunuza bu parçayı eklediğiniz an.. ta ta ta taaaaa.. mucize gerçekleşiyor ve bu kayışlar dümdüz bir ayakkabıya bambaşka bir hava katıyor. Ben çok çok çooook beğendim? Ya siz?

Zana Bayne’i de geride bırakalım ve Fleet Ilya ile yolumuza devam edelim.

Fleet Ilya‘yı bilenler el kaldırsın!!

Fleet Ilya deri ile oynamayı sevenlerden.. dizaynları daha seks ve fetiş odaklı ama daha normal ürünleri de var. Zaten tasarımlarında çantalara daha çok yer vermeye başladı.

Fleet Ilya

Peki biz Fleet Ilya’yı kimlerde ya da nerelerde görmüş olabiliriz?

Rihanna ve Fleet Ilya harness

Rihanna ve Fleet Ilya çanta

Bu çantanın omuz detayına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.

Rihanna’danın üstünde görmediyseniz bile Fleet Ilya’yı mutlaka ve mutlaka gördünüz. Ama o tasarımların Fleet Ilya olduğunu bilmiyordunuz.

Şimdi paylaşacağım resimleri görünce “aaaaaa bu Fleet Ilya’mıymış?” diyeceksiniz;

Efsanevi Victoria’s Secret defilesinde Karolina Kurkova Fleet Ilya harness yelek içinde.

ve yine aynı defileden Fleet Ilya’nın tasarımının yer aldığı bir kare daha.

Fleet Ilya’nın çok uç nokta dizaynlarını da bulunuyor ama biz o konuya hiç girmeyelim. Kelepçelerden , fetiş maskelere kadar var. Biz burada Fleet Ilya’nın daha normal ürünlerine değinelim.

Fleet Ilya

Fleet Ilya

Fleet Ilya’da benim favorim, kemerleri ve de çantaları..

Ama özellikle kemerleri..

Muhteşem!!!

Fleet Ilya’nın bu kemeri kalbimi çaldı.

Bele oturan bu kemerini de çok beğendim.

Beyj’i zaten çok severim,bir de deri ve tasarım ile buluşunca..

Harika! Alkışlar Fleet Ilya’ya!!

Aslında Fleet Ilya renk kullanmayı seviyor. Koleksiyonlarında pembe ve mavinin tonlarıyla karşılaşmak benim için eğlenceliydi.

Özellikle de 2012 ilkbahar yaz sezonunda yer verdiği bu mavi kemer;

Bu kemerin enteresan masumiyetini çok sevdim. Ya siz?

Pembe ile kullanımı daha şirin bir hava katmış.

Bir de başka bir mavi harness kemerin bu halini görün;

Giyiminde daha siyah ve toprak tonlarını tercih eden bir insan olmama rağmen, bu mavi kemeri de tarzı da çok beğendim.

Tasarımcının hangi malzeme ile uğraşıyorsa onunla oynamasını seviyorum.

Fleet Ilya deriyle oynuyor, deriyi şekilden şekile sokuyor. Bazen masumlaştırıyor, bazen uçuruyor. Ama en önemlisi her tarzın üstesinden gelebiliyor.

İşte ben bunu seviyorum!! ( Mcdonalds’ın sloganıyla bitiriyorum.)

Bu konuyu yazarken ben çok eğlendim umarım sizler de okurken eğlenmişsinizdir. Fikirlerinizi, önerilerinizi paylaşın. Birbirimizden öğrenelim.

Görüşmek üzere!

Dip not: Harness konumuz henüz bitmedi!

İç çamaşırı dedik.

İç çamaşırını dışarıda da giymek dedik.

Bir önceki yazımda en son Rihanna’yı görmüştük  ve Rihanna ile devam edelim istiyorum.

Ay sen de taktın Rihanna’ya Lady Gaga’ya diyeceksiniz. Demeyin!

Burada önemli olan isim değil tarz. Eğer George Clooney ya da Brad Pitt bu tarzda giyinse, onları da yazardım.

Birçok ünlünün bu tür sahne kostümlerinin ya da günlük kıyafetlerinin özel olarak tasarlandığını düşünebilirsiniz.

Ama aslında Rihanna, Britney Spears gibi sanatçılar zaten markaların mağazalarda satılan ürünlerini kullanıyor. Tabii ki arada istisna kıyafetleri ve sahne kostümleri vardır.

Bundan önceki yazımda paylaştığım Rihanna resmine dönelim;

Rihanna ve La Perla

Rihanna’ nın giydiği bu korse La Perla’ ya ait.

Hatta Rihanna La Perla’nın sıkı kullanıcılarından.

Rihanna Kanye West Paranoid klibinde de La Perla Korsesi içinde.

Yine Rihanna Yine La Perla

Bitti mi?

Bitmez aslında ama bitirelim.

Rihanna ve Agent Provocateur

Eihanna Rated R albümünün çekimlerinde Agent Provocateur Iona Bodysuit’i içinde.

Disturbia klibinde de Agent Provocateur bodysuit içinde.

Esquire çekimlerinde de yine Agent Provocateur iç çamaşırları içinde.

Ve bu liste uzarrrr gider.

Emporio Armani Rihanna ile olan anlaşmasını yeniledi ve yine markanın iç çamaşır yüzü olmaya devam ediyor.

Rihanna, Britney Spears, Madonna, Lady Gaga, Taylor Momsen gibi isimler var oldukça bence bu trend kolay kolay bitmeyecek!

Özellikle de yeni nesil olanlar..

Yakışıyor mu! Valla yakışıyor! Yakıştırıyorlar!

Belki  başkasında görsem uygunsuz bulurum ama Taylor Momsen’ın her zaman görünen jartiyer ve çorapları o kadar normal geliyor ki gözüme. Çünkü tarzını o kadar benimsemiş ve benimsetmiş  ki fotoğrafın bütününde göze aşırı gelen bir şey olmuyor.

Taylor Momsen

Türkiye’de de bu tarzı biraz olsun uygulamaya çalışanlar var ama daha çok sahne kostümü olarak kalıyor.

Peki  bu iç giyim markaları neden bu isimleri tercih ediyor?

İç çamaşırı işi öyle bir şey ki dış giyim ile aynı sektör yani ikisi de tekstil sektörü olmasına rağmen çok büyük bir farklılıkları var. Dış giyim de ürününüz sürekli göz önünde olabiliyor. Diyelim Zara ya da Herve Leger ürününü satıyor ve alan kişi o ürünü giyip toplumda sizin reklamınızı yapmaya devam ediyor. Ayakkabı, çanta, takı da dış giyimle aynı avantajlara sahip. Ama konu iç çamaşırı olunca, sattığınızla kalıyorsunuz. Çünkü gizli ürün. Mahrem. O ürünü sadece alıcı, varsa bir de o kişinin partneri görüyor. Ürün kendi reklamını yapamıyor. Toplumların ahlak değerleri gibi sebeplerden dolayı billboard, tv reklamları da istenildiği gibi yapılamıyor haliyle.

Ama az önce örnek verdiğim sanatçılar tarzları gereği iç çamaşırlarını sahne performanslarında da, kırmızı halıda da, günlük hayatlarında da rahatlıkla giyiyorlar. Toplumlarda “gizli, mahrem” sayılan gün yüzüne çıkıyor, ürün ve marka bu şahıslar sayesinde sürekli göz önünde oluyor, marka değer kazanıyor. Böyle cüretkar tarzlara sahip oldukları için giyen kişiler de medya tarafından daha çok ilgi odağı oluyor ve herkes için kazan-kazan durumu. Biliyoruz da konuşuyoruz burada!!

Madem bu konuyu bu kadar yazdık, bir kaç resim paylaşalım da ortam şenlensin;

Bordelle isimli markayı kaçınız duydunuz?

Türkiye’de henüz pek bilinmiyor sanırım.

Bordelle “haute couture kötü kız tasarımları” olarak bilinen bir İngiliz iç çamaşırı markası. Tam olarak Türkçe’ye çeviremedim, birebir çeviri yapmak bazen sıkıntılı oluyor.

“High fashion bad girls designs” diyelim, anlayan anlasın ve anlamayana anlatsın.

Aslında Bordelle ve bunun gibi birkaç marka benim bu konuyu yazma sebebim ama bunun hakkında daha sonra yazacağım.

Niye “Bordelle” dedim?

İşte bu yüzden;

Bordelle

Taylor Momsen ve Bordelle

Kim Kardashian ve Bordelle

Lady Gaga ve Bordelle

Lana Del Rey ve Bordelle

Britney Spears ve Bordelle

Britney Spears bu markayı en çok kullanan ünlü diyebiliriz.

Sahne kostümlerinde, kliplerinde Britney’i sıkça Bordelle iç çamaşırları ve korseleri içinde görebilirsiniz.

Britney Spears ve Bordelle

ve bu liste böyleee devam eder!!

Bordelle gibi bir markanın eğer bu tür tarzlara sahip ünlüler olmasa ürününü tanıtmasının ne kadar zor olduğunu anlamışsınızdır. Markanın ismini büyük kitlelere duyurup, tanıtmak ve markayı büyütmek  bu tür tanıtımlar sayesinde kolaylaşıyor.

Doğruyu söylemek gerekirse eğer ben iç çamaşırı sektöründe olmasam cidden bu markaları bilmem çok zor olurdu. ama dünya nüfusunun çoğu bu markaları ünlülerin üzerinde görüp tanıyorlar. İşte bu yüzden Rihanna’lar, Britney’ler, Lady Gaga’lar ve benzerleri bu sektör için önem taşıyor.

Üç vakte kadar başka konularla yine karşınızda olacağım.

Şimdilik benden bu kadar!

Görüşmek üzere!!

İç çamaşırının dış giyim olarak kullanılması dedik.

Bu trend’e yabancı olanlar mutlaka vardır. Aramızda çoktan bu trend’i hayatına sokmuş olanlar da vardır.

Bu trend ile neyi kastediyorum?

Kesinlikle Lady Gaga müstehcenliğinden bahsetmiyorum. Pantolonunuzu giymeyi boş verin,öyle püfür püfür dolaşın da demiyorum.İlk yazımızda bazı kötü örneklerini görmüştük zaten:)

İç çamaşırlarının bazı aksesuarlarının ya da bazı parçalarının dış giyimle kombine edilmesinden bahsedelim.Örneklerle pekiştirelim. (Öğretmen gibi konuştum. Neredeyse hepinize ev ödevi verecekmişim gibi hissettim. )

Büstiyer/ Korse

Amber Rose

Amber Rose bu trendin en sıkı takipçilerinden biri. Birazcık abartanlardan da diyebiliriz. Kot şort üstüne sadece sütyen giyip dışarı çıkmışlığı görülmüştür.

Ama üstteki resimde seçimini çok başarılı buldum. Ten rengi ve giyside seçilen renklerin uyumu, aksesuarlar..vs vs. Göğüsleri biraz daha az ön planda olsa çok çok daha iyi olurmuş. Evet burada acı bir gerçeği de kabullenmemiz gerekiyor; ne yazık ki bu trend, özellikle de korse bölümü küçük göğüslü kadınlara daha uygun. 😦 Büyük göğüslü bir kadın ne kadar sade bir korse seçerse seçsin yine de abartı duracaktır.

Korselerin dış giyimde kullanımında en çok yüksek bel yakışıyor.

Özellikle yüksek bel kalem etekler tarzı başka bir boyuta taşıyor.

Candice Swanepoel

Rosie Huntington Whiteley

Paris Hilton’u aslında stil konusunda örnek olarak vermezdim ama bu seferlik bir ayrıcalık yapalım.

Christina Milian

Leopar desen benim için biraz fazla.. ya sizin için?

Bir de bu trendi yüksek bel pantolonla görelim;

Rachel Mcadams’ın bu tarzını beğenenler el kaldırsın!!

ve şimdi pantolonların bel yüksekliğini birazcık daha düşürelim;

Cassie’nin bu tarzını ben çok beğendim.

Ama dev halka küpelere alerjim var. Sevemiyorum onları ve bu resimde şu anda onları yok sayıyorum.

Şimdi pantolon tarzını biraz daha değiştirelim ama üst tarafta ceket mutlaka olsun. Ceketler bu stilin olmazsa olmazı!!

Rihanna’nın bu hali harikaydı. Ceketin omuzlarının seksiliğine ve boyun kısmına verdiği seksi zarifliğe dikkat!!

Bence başkası giyse bu kadar iyi durmazdı ama Rihanna da çok başarılı olmuş. Saçının kısalığı bile tarzı güçlendirmiş.

Aynı anda hem maskulen hem dişi hem de seksi nasıl olunur diye düşünecek olursak.. oluyor işte.

Alexander Mcqueen de hayatımıza bu büyüsüyle girmişti. Onun kadın giyimine kattı erkeksi dokunuşları ve moda dünyasına kattıkları kesinlikle azımsanamaz. Huzur içinde yatsın!

Bu arada bu pantolonları görünce içinden ister istemez MC Hammer’ın “You can’t touch this” şarkısını söyleyen bir ben miyim?

Moda konusunda eski zamanlara dönmem yetmedi, bir de bu şarkıyı söyledim ya.. Demode insan durumundayım biliyorum. Ama arada zamanda yolculuğa çıkmak iyidir diyelim. Hatta hadi bu konuyu burada bitirirken hepimiz kendi dünyamızda birer yolculuğa çıkalım ve geçmişten bugüne en sevdiğimiz trendleri düşünelim. Lütfen benimle paylaşmaktan da çekinmeyin.

Bu arada yukarıdakilerden en çok hangisini beğendiniz?

Görüşmek üzere..

Dip Not:Daha bitmedi!  Büstiyer/ korse konusuna devam edeceğiz.

“Biraz deli bir başlangıç yapalım” diyorum.

İlk konumuzla birazcık sınırların dışına çıkalım.

Ne dersiniz?

Baylar, bayanlar, modayı baş tacı yapanlar,

Modayla yatıp modayla kalkanlar,

Tarzlarında yeniliklere kucak açanlar,

“Underwear as outerwear”

Yani

“İç giyimin/ iç çamaşırının dış giyim olarak kullanılması!!”

Enteresan mı?

Kesinlikle!

Uçuk kaçık mı?

Kesinlikle!

Merak uyandırıcı mı?

Kesinlikle!!

Tapılası mı?

Eh, çoğunlukla! 🙂

Marc Jacobs

Ama kasttettiğim Marc Jacobs’un bu tarzı değildi tabii ki!:)

YA  DA

Baggy Jeans

Bu da değil!!  (Kesinlikle!)

Yanlış anlaşılmasın,Marc Jacobs’u çok severim. Ama az önce gördüğümüz siyah dantel Commes des Garçons elbiseli hali benim kalbimi çalan trend’i pek yansıtmıyor:)

Baggy Jeans’li resmi zaten açıklamaya gerek bile  duymuyorum.O pantolonlar neredeyse diz üstüne kadar inmişken nasıl rahat ediyorlar anlayamıyorum. Bir uçan tekme atmak istesen bacağını 30 cm bile kaldıramazsın. Sonra tekme attığın daha doğrusu tekme atmaya çalıştığın adam seni kovalasa.. cık cık cık.. hiç şans yok! Paşa paşa yersin dayağı!

“Underwear as outerwear”  trendini aslında hayatımıza Madonna soktu.  Cher’i de unutmamak lazım tabii ki. Özellikle de cesur kırmızı halı kıyafetlerini.

Hadi 1990 yılına kısa bir yolculuk yapıp Madonna’nın o çılgın sahne kostümlerinden birine bir göz atalım;

Jean Paul Gaultier ismi benim hayatıma bu “cone bra” tasarımlarıyla girdi. Jean Paul Gaultier’in çılgın ve sınır tanımaz hayal dünyasının tasarımlarına yansıması ile oluşan Madonna’nın 1990 yılında çıktığı Blonde Ambition dünya turnesinde giydiği sahne kostümleri ona hayranlığımın başlangıcı oldu. Ona olan aşkımın, hayranlığımın nasıl büyüdüğünü daha sonra anlatırım. JPG seni seviyorum!

Trend’i Madonna başlattı ama Lady Gaga bu uç nokta tarzı sadece sahnede yaşamakla kalmadı, günlük giysi tarzına da yansıtarak bir çığır açtı.

Rihanna’yı da unutmayalım ama yine de Lady Gaga bu trendin gözbebeği. Birazcık, çok azıcık abarttığı da oluyor tabii! 🙂

Örnek-Şekil 1A:

Gaga NY Yankee Stadyum’unda maç seyrederken.

Ben Şükrü Saraçoglu Stad’ına buna azıcık benzer bir kıyafetle gittiğimi düsünemiyorum. 2 dakikada zatüreeden ölürüm zaten. Beni o kıyafetle öldürebilecek diğer etkenleri yazmıyorum bile:)

Konumuz içgiyimin dışgiyim olarak kullanılması..

Ve konumuz bu olduğu sürece bol bol Lady Gaga’nın kulaklarını çınlatacağım, kusura bakmasın.

Marc Jacobs’u yeniden analım ama bu sefer kendi defilesinden bir tasarımla;

Marc Jacobs -2010 İlkbahar koleksiyonu

Marc Jacobs bu defilesinde bu trende ışık tutmuştu. Ama benim kastettiğim trend bu da değil. Belin üzerine çekilmiş külotlu çorap zaten beni bitirdi. Yuvarlanarak diz altına kadar çekilmiş ve orada bırakılmış ten rengi babaanne çorabı kabusuna 5 kala.. ( Merak etmeyin o görüntünün resmini paylaşmayacağım,içiniz rahat olsun! )

Şimdi Marc Jacobs’un bu ve benzer tasarımlarını kim giyer diyeceksiniz?

Cevap:

Tabii ki Lady Gaga..

Biz giysek manyak derler, Gaga giyince tarz oluyor. ( Çok bozluyorum ben bu işe! )

Istanbul’da bir gece Marc Jacobs’un bu tasarımını giyindiğinizi düşünün. Bir ödül gecesi de olur, gece gezmesi de.

Belinizden çorabınız gözüküyor diye uyaran yüz kişiyi boş verdim diyelim. Hadi “abla iç çamaşırını yanlış giymişşin, abla donla dışarı çıkmışsın” diyenleri de boş verdim diyelim.Medyanın tescilli maymunu olursunuz. Giyinmeyi bilmiyor derler, hor görürler. Eze eze insanın ruhunu pestile çevirirler. Aman Allah korusun! 🙂

Bu trend hakkında yazmak istememin nedenini, neleri beğendiğimi ve daha bir çok şeyi bir sonra ki yazıya saklıyorum.

Görüşmek üzere!

Misyonumuz moda..

İşimiz moda..

Gücümüz moda..

Hobimiz moda…

Araştıralım..Bakalım.. Görelim.. Keşfedelim.

Karşılıklı fikirler paylaşalım,

Ama asla birbirimizi kırmayalım!

Birbirimizden öğrenelim..

VE

En önemlisi;

Birlikte eğlenelim!!!